Consumenten kiezen steeds vaker voor prepaid

Consumenten kiezen tegenwoordig steeds vaker voor prepaid, omdat ze zo goedkoper uit zijn. In de afgelopen jaren is de populariteit van prepaid ongelofelijk toegenomen, dit komt vooral door de afnemende koopkracht.

Prepaid bellen

PrepaidConsumenten kiezen voor prepaid, omdat je zo overzicht hebt in de uitgaven en het is flink goedkoper. Met een prepaid kun je niet over het limit gaan, want als het beltegoed op is, is het gewoon op. Zo weet je precies hoeveel geld je kwijt bent. Consumenten vergelijken de prepaid aanbieders ook vaak, zodat ze de goedkoopste prepaid provider hebben. Providers houden regelmatig acties om nieuwe klanten aan te trekken. Lebara heeft bijvoorbeeld vaak de verdubbel actie, waarmee het beltegoed dat je koop word verdubbelt. Hierdoor zijn ze dan ook één van de goedkoopste prepaid providers.

Abonnement afsluiten

Consumenten dat toch voor een abonnement kiezen, doen dit tegenwoordig niet zomaar. Ze willen goedkoop uit zijn en doen uitgebreid onderzoek, voordat ze een abonnement afsluiten. Mobiel abonnement vergelijken is dan tegenwoordig heel normaal, er zijn zelfs vele websites dat dit aal voor de consument doen.

Providers moeten dan ook stunten met hun prijzen en aantrekkelijke opties aanbieden, om klanten aan te trekken. Vodafone is bijvoorbeeld al geregeld op de radio te horen, maar consumenten laten zich niet gek maken en het mobiel abonnement vergelijken is voor de meeste consumenten een standaardprocedure, voordat ze een abonnement afsluiten.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*